Reklamácia a vrátenie
Po odoslaní formulára Vám príde potvrdzovací e-mail.
Neviete ako vrátiť Váš šperk? Poradíme Vám.
- Šperk riadne vložte do pôvodného obalu (darčekové krabičky), pri dodaní znečisteného alebo inak znehodnoteného tovaru ( napr. zamotané retiazky, poškodené náušnice, atď.), sme oprávnení si účtovať poplatok za uvedenie tovaru do pôvodného stavu
- Šperk starostlivo zabaľte tak, aby nedošlo k poškodeniu tovaru počas prepravy. Nenesieme zodpovednosť za produkty, ktoré sa poškodia alebo stratia v priebehu doručovania.
- So šperkom vložte do zásielky vyplnený formulár pre odstúpenie od zmluvy.
- Ak nemáte možnosť si formulár vytlačiť, napíšte nám príslušné informácie na papierik: číslo objednávky (len tak dokážeme vašu žiadosť priradiť k objednávke), dôvod vrátenia, prípadne číslo účtu, kam Vám vrátime financie.
- Pre uľahčenie vrátenia tovaru, môžete vyplniť formulár v službe Retino.
- V ďalšom kroku stačí zadať číslo objednávky a váš e-mail. Všetky údaje sa automaticky samy načítajú. Potom už zostáva len vybrať, ako k nám tovar doručíte.
Tri možnosti dopravy:
- Pre tovar si príde kuriér (zvoz) (GLS, DPD) - Po zvolení budete presmerovaní na platobnú bránu pre úhradu vopred platobnou kartou. Prepravný štítok na zásielku nalepí kuriér.
- Tovar odnesiete na pobočku dopravcu (GLS, PPL parcel shop alebo Zásielkovňa) - V prípade GLS/PPL vám na e-mail dorazí prepravný štítok, ktorý vytlačíte a nalepíte na zásielku. V prípade Zásielkovne buď na pobočke nahlásite kód, ktorý vám príde e-mailom, alebo na zásielku nalepíte prepravný štítok z e-mailu. Pri vrátení tovaru zásielkovnou bude čiastka 4 € za dopravu odpočítaná z vrátenej čiastky.
- Dopravu si zaistíte sami