Najčastejšie otázky

Je na nákup potrebná registrácia?
K nákupu v našom e-shope nie je potrebná registrácia. Prináša vám však množstvo výhod a zjednodušuje nákup.

 

Čo robiť, keď mi nepríde e-mail s potvrdením objednávky?
Niektoré mailové schránky presmerujú automatický mail do SPAMu. Pokiaľ po objednávke potvrdzovací email neprišiel skontrolujte zložku SPAM vo vašej emailovej schránke. Pokiaľ ani po dvoch hodinách od nás nedostanete žiadny e-mail, kontaktujte nás na Infolinke +420 774 408 580 (7:00 - 16:00) alebo na obchod@biju.cz

 

Čo robiť, keď mi neprejde online platba?
Ak Vám neprejde platba, nezúfajte. Systém zasiela automatické emaily 2 hodiny od nezaplatenia a potom 24 hodín od nezaplatenia. V automatickom e-maile, nájdete tiež odkaz na uskutočnenie novej platby, aby ste mohli Vašu objednávku jednoducho uhradiť. Ak Vašu objednávku neuhradíte do 24 hodín, bude automaticky stornovaná.

 

Na aké bankové číslo účtu mám zaslať financie?

Slovensko
Číslo účtu: 2801988775/2010
Variabilný symbol: číslo Vašej objednávky (dôležité, prosím vyplňte)
IBAN: SK9020100000002801988775

Česká Republika
Číslo účtu: 2501926484/2010
Variabilný symbol: číslo Vašej objednávky (dôležité, prosím vyplňte)

Ak si neviete rady môžete sa obrátiť na Infolinku +420 774 408 580 (7:00 - 16:00) alebo na obchod@biju.cz

Prečo uvádzať variabilný symbol?
Vďaka variabilnému číslu (číslo vašej objednávky) sa nám platba priradí k vašej objednávke. Ak neuvediete variabilné číslo, platba sa automaticky nepriradí a teda môže dôjsť k neskoršej expedícii vašej objednávky. V prípade problémov s vložením variabilného čísla, prosím uveďte variabilný symbol do poznámky.

 

Môžem objednávku zrušiť?
● Objednávka zvolená s platbou online (nezaplatená)
- Nezaplatená objednávka sa automaticky stornuje po 24 hodinách.

● Objednávka zvolená s platbou online (zaplatená)
- Prosíme o informáciu ohľadom stornovania už zaplatenej objednávky čo najskôr, avšak najneskôr do 10 hodiny dopoludnia. Akonáhle je objednávka odovzdaná dopravcovi, nie sme už schopní objednávku stornovať. S požiadavkou na storno objednávky sa prosím obráťte na Infolinku +420 774 408 580 (7:00 - 16:00) alebo na obchod@biju.cz

● Objednávka zvolená s platbou na dobierku (nezaplatená)
- Ak je už objednávka vytvorená a odoslaná. Prosíme o informáciu ohľadom stornovania čo najskôr avšak najneskôr do 10 hodiny dopoludnia. Akonáhle je objednávka odovzdaná dopravcovi, nie sme už schopní objednávku stornovať.

● Objednávka zvolená s platbou bankovým prevodom (zaplatená)
- Prosíme o informáciu ohľadom stornovania už zaplatenej objednávky čo najskôr, avšak najneskôr do 10 hodiny dopoludnia. Akonáhle je objednávka odovzdaná dopravcovi, nie sme už schopní objednávku stornovať. S požiadavkou na storno objednávky sa prosím obráťte na Infolinku +420 774 408 580 (7:00 - 16:00) alebo na obchod@biju.cz

● Objednávka zvolená s platbou bankovým prevodom (nezaplatená)
- Nezaplatená objednávka sa automaticky stornuje po 4 dňoch.

 

S požiadavkou na storno objednávky sa môžete obrátiť na Infolinku +420 774 408 580 (7:00 - 16:00) alebo na obchod@biju.cz. Prosíme o informáciu ohľadom stornovania čo najskôr avšak najneskôr do 10 hodiny dopoludnia. Akonáhle je objednávka odovzdaná dopravcovi, nie sme už schopní objednávku stornovať. Ďakujeme za pochopenie.

 

Môžem ukončenú objednávku zmeniť?
S požiadavkou na zmenu objednávky sa môžete obrátiť na Infolinku +420 774 408 580 (7:00 - 16:00) alebo na obchod@biju.cz. Prosíme o informáciu ohľadom zmeny vo vašej objednávke čo najskôr, avšak najneskôr do 10 hodiny dopoludnia. Akonáhle je objednávka odovzdaná dopravcovi, nie sme už schopní vykonať zmenu.

 

Kam môžem volať, ak mám problém pri objednávaní?
Pri problémoch a nejasnostiach pri objednaní volajte na Infolinku +420 774 408 580, ktorá je dostupná v čase od 7:00-16:00. Budete hovoriť priamo s našimi kolegyňami, ktoré odpovedia na vaše otázky, pomôžu s objednávkou alebo vám objednávku rovno vytvoria.

 

Je súčasťou objednávky darčekové balenie?
Každý šperk zakúpený v našom e-shope je samostatne zabalený v originálnej darčekovej krabičke. Darčekové balenie je zadarmo.

 

Aké spôsoby dopravy si môžem zvoliť a koľko stojí?
Spôsob dopravy:
● Najvýhodnejšie doručenie až domov GLS 3,90 €
● Zásielkovňa - pobočka 2,90 €
● Osobný odber (predajňa Vsetín, Kroměříž, Uherské Hradište, Znojmo) Zadarmo

 

Kedy mi príde objednávka pri platbe prevodom?
Pri platbe prevodom odosielame objednávku až po prijatí platby na náš účet. Doba doručenia sa tak môže predĺžiť o 1-2 dni, v závislosti na tom, v akom čase a z akej banky ste prevod uskutočnili. Tiež si prosím skontrolujte či ste uviedli variabilný symbol.
Platba kartou je na rozdiel od platby prevodom na účte okamžite.

 

Posielate šperky aj do zahraničia?
Šperky zasielame aj do Českej republiky. Použite priamo Českú platformu e-shopu www.biju.cz

 

Aká je na šperk záruka a kde môžem reklamovať tovar zakúpený cez váš e-shop?
Na všetok tovar zakúpený v našom e-shope poskytujeme záruku 24 mesiacov.
Bližšie informácie nájdete v sekcii Reklamácia.
www.bijumoda.sk/reklamacia

 

Čo ak mi nesadne veľkosť objednaného šperku?
Pokiaľ vám nebude sedieť veľkosť objednaného šperku, môžete ho vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky. Bližšie informácie nájdete v sekcii Vrátenie tovaru
www.bijumoda.sk/vratenie-tovaru

 

Ako zabaliť šperk, ktorý vám chcem poslať?
Šperk, ktorý chcete poslať zabaľte najlepšie do pevnejšej krabičky, ktorá chráni šperk pred prípadným poškodením pri preprave. Následne odporúčame krabičku so šperkom vložiť do bublinkovej obálky so spiatočnou adresou.

 

Môžem šperky namáčať?
Aby si Váš šperk zachoval svoju krásu a životnosť čo najdlhšiu dobu, nesmie prísť do styku s vodou. Mohlo by dôjsť k vypadnutiu zirkónov alebo k oxidácii materiálu a následnej zmene farby.
V takom prípade nevzniká nárok na uznanie reklamácie.

 

Ako zistím, kde sa nachádza môj balíček?
Sledovacie číslo zásielky, ktoré nájdete v e-maile alebo sms správe od dopravcu, je možné vyhľadať na webových stránkach Vami zvoleného dopravcu.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz